Przejdź do treści
Strona główna » Naklejki reklamowe – wszystko co musisz wiedzieć

Naklejki reklamowe – wszystko co musisz wiedzieć

    W marketingu liczą się efektywne rozwiązania oraz coraz nowsze narzędzia, które w rękach dobrych marketingowców wykazują zdecydowanie największą skuteczność. Dla części przedsiębiorców absolutną podstawę stanowią billboardy czy reklamy takie jak city-light, podczas gdy inni stawiają na bardziej spersonalizowaną i bliższą klientowi formę marketingu. Naklejki firmowe z logo to znakomity sposób na zwiększenie rozpoznawalności własnej firmy na tle innych. Nośniki te są niedrogie, mogą mieć przeróżne kolory, kształty i wielkości, mogą także różnić się stylistyką oraz projektem, który można dopasować do wymagań konkretnego klienta i przedsiębiorcy. W efekcie każda naklejka reklamowa wykazuje bardzo dużą skuteczność. Warto ją poznać bliżej. Ciekawe naklejki reklamowe z logo – świetny sposób promowania swojej marki

    Naklejki reklamowe to niewielkie foliowe lub papierowe akcesoria, pokryte z jednej strony nadrukiem, a z drugiej warstwą kleju. Sama budowa otwiera przed tymi akcesoriami szereg wielu możliwości. Przede wszystkim można je nakleić na praktycznie każdą odpowiednią powierzchnię. Dobrze się sprawdzi zarówno na blacie biurka w warsztacie, jak i na samochodzie firmowym lub sprzęcie elektronicznym używanym przez pracowników poza miejscem pracy. Ponadto można je wręczać klientom jako formę niewielkiego i ciekawego upominku. Jednymi z najpopularniejszych rodzajów są np. naklejki na meblenaklejki na samochód czy naklejki na laptopa. Ponadto, możemy rozróżnić naklejki foliowe oraz naklejki papierowe.

    Naklejka reklamowa – zwróć uwagę na jej jakość

    Aby naklejki z logo dobrze spełniały swoje zadanie, powinny mieć jak najwyższą jakość. Tylko wtedy będą atrakcyjne dla klientów i zwrócą na siebie samą pozytywną uwagę. Liczy się przede wszystkim jej kolorystyka oraz zgodność efektu końcowego z projektem przedsiębiorcy. Naklejki wykonane nieprecyzyjnie i niedbale, np. z wyblakniętą kolorystyką, rozmytymi detalami lub w nieprawidłowym kształcie, z pewnością nie spowodują, że klienci z chęcią wejdą z nimi w interakcję.

    Skuteczne naklejki reklamowe powinny także dobrze trzymać się danej powierzchni. Istotne jest to, aby nalepka mocno trzymała się danej powierzchni. Należy zatem ją odtłuścić jeszcze przed rozpoczęciem klejenia, a nadmiar np. alkoholu czy denaturatu usunąć za pomocą ściereczki, która nie pozostawia po sobie żadnych paprochów i pyłu. Nalepka umieszczona na takiej powierzchni będzie odporna nawet na trudne warunki atmosferyczne, oczywiście jeśli została przewidziana do takiego użytkowania. Naklejkę reklamową można nakleić na sucho lub na mokro.

    W naklejce z logo liczy się także projekt

    Naklejki reklamowe z logo powinny być jak najbardziej atrakcyjne dla klienta. Projekt powinien spełniać wszelkie założenia przedsiębiorcy i dobrze pasować do jego targetu. Dla przykładu, jeśli Twoja firma zajmuje się produkcją akcesoriów gamingowych, wykorzystaj dynamiczne barwy, intensywne wzory i nietypowe dodatki. Jeśli jednak zajmujesz się produkcją odzieży dla maluchów, wykorzystaj subtelne kolory, delikatne odcienie i radosne hasła oraz uśmiechnięte twarze. Błędny projekt naklejki reklamowej może sprawić, że całkowicie zatraci swoją efektywność.

    Kolory są równie ważne. Warto wystrzegać się nieczytelnych połączeń, które utrudniają klientowi odczytanie tego, co się znajduje na danej naklejce z logo. Źle się sprawdza np. kobalt w połączeniu z czarnym tłem – litery zlewają się wówczas w jedną masę. Nie warto wybierać także małych i stylizowanych czcionek, a na ich miejsce zastosować standardowe fonty znane nam wszystkim.

    Naklejka reklamowa – foliowa czy papierowa?

    Wybór odpowiedniego typu naklejki z logo to podstawa. Błędna metoda jej produkcji może zwiększyć koszty zamówienia lub zniweczyć nasze plany.

    Foliowe naklejki z logo są przeznaczone do zastosowania w szczególnie trudnych warunkach. Dobrze się sprawdzają umieszczone na pojazdach lub zewnętrznych częściach elewacji, są odporne na działanie wody, mrozu oraz promieni słonecznych, czy też na uszkodzenia mechaniczne, wynikające np. z korzystania z myjni automatycznej. Koszt ich zakupu może być jednak nieco wyższy.

    Papierowe naklejki reklamowe z logo mają już zupełnie inną charakterystykę. Są mniej trwałe, dobrze się sprawdzają wyłącznie w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych, lecz także cechują się bardzo niską ceną zakupu. Warto je także zastosować w sytuacji, gdy zależy nam na szybkiej produkcji.

    Jakie zastosowania mogą mieć naklejki reklamowe z logo?

    Naklejka reklamowa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi w ręce dobrego marketingowca. Można je podarować klientowi, który naklei ją później na swoje domowe akcesoria czy samochód, jak i dać kontrahentowi. Dzięki temu zapamięta nazwę naszej firmy oraz jej charakterystykę na znacznie dłużej. Naklejki z logo można także wykorzystać jako znakomitą formę autopromocji, np. poprzez umieszczenie ich w całym obiekcie firmowym.

    To jednak dalej nie wszystko. Naklejki reklamowe z logo można umieszczać także w ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych, oczywiście wyłącznie w wyselekcjonowanych miejscach, gdzie jest to legalne, a często także zupełnie darmowe. Ponadto warto je nakleić na okna od strony wewnętrznej, na drzwi prowadzące do naszej firmy, a nawet na paczkach, które wysyłamy naszym klientom. To znakomite rozwiązanie szczególnie dla firm działających w branży e-commerce.

    Czy naklejki z logo mają słabe strony?

    Naklejki reklamowe to obecnie jedna z najpopularniejszych i najbardziej rozpowszechnionych form reklamy, które są w zasadzie pozbawione wszystkich wad. Mają niską cenę, wysoką skuteczność, są łatwe w naklejeniu, nie pozostawiają śladu na większości różnych powierzchni, a także można je podarować swoim klientom w razie ich wizyty w naszym punkcie stacjonarnym. Naklejki z logo to doskonała forma działań marketingowych. Skorzystaj z niej i zwiększaj codziennie widoczność swojej firmy oraz jej rozpoznawalność na tle innych o podobnym profilu działalności.