Naklejki firmowe odgrywają w każdej firmie bardzo istotną rolę i są obecnie znacznie lepszą i efektywniejszą formą reklamy, niż wykorzystywane do niedawna gadżety reklamowe. Długopisy, lusterka, niewielkie zawieszki czy smycze powoli tracą swoją popularność na rzecz naklejek firmowych z logo. Co ważne, nie dzieje się to bez powodu. Współcześni przedsiębiorcy oczekują jak najniższych kosztów prowadzenia własnej działalności, co dotyczy także wysokości inwestycji w reklamę. Działania marketingowe są jednak źródłem klientów, dlatego nie można ich odpuścić. Naklejka firmowa to znakomite rozwiązanie, które łączy niską cenę z niezrównaną skutecznością. Warto poznać je z bliska.
Jak wygląda dobra naklejka firmowa?
Firmowe naklejki mogą przybierać różne formy i kształty, różnią się także kolorem, wzorem i materiałem zastosowanym do ich produkcji. Oznacza to, że można je z łatwością dopasować do rodzaju działalności oraz do sprzedawanego towaru, asortymentu czy realizowanych usług.
Największą popularnością wśród przedsiębiorców cieszą się naklejki firmowe z logo, które zwiększają rozpoznawalność danej firmy wśród konsumentów oraz klientów biznesowych. Z reguły na ich powierzchni znajduje się logotyp marki, często także jej hasło, myśl przewodnia, adres strony internetowej lub punktu stacjonarnego.
Równie popularne są śmieszne naklejki dla firm, które z kolei mają zainteresować potencjalnego klienta swoją radosną estetyką. Na tego typu nalepkach można umieścić np. śmieszną postać, dowcip lub zastosować inne ciekawe rozwiązania stylistyczne, które poprawią humor klientów.
Naklejki firmowe z logo – jaki materiał wybrać?
Firmowe naklejki można wykonywać z przeróżnych materiałów. Największą popularnością cieszy się naklejka na podkładzie papierowym. Jest bardzo tania w zakupie i łatwodostępna, dlatego nie zwiększa znacząco kosztów prowadzenia działalności. Jej wadą jest natomiast niska odporność na zużycie i ryzyko rozerwania, a przede wszystkim – brak wytrzymałości na wilgoć oraz na wodę. W efekcie można je stosować jedynie w zamkniętych pomieszczeniach lub pod zadaszeniami.
Inną charakterystykę mają naklejki firmowe z logo wykonane na podkładzie foliowym. Ich przewagą względem powyższych jest ogromna wytrzymałość. Nalepki na folii można umieścić nawet na zewnątrz, w łazienkach, w saunach czy też w innych wilgotnych przestrzeniach.
Naklejki firmowe – liczy się ciekawy projekt
Aby naklejki dla firm były odpowiednio skuteczne, powinny cechować się jak najwyższą możliwą jakością. Liczy się między innymi jakość zastosowanego kleju. Im ten jest mocniejszy, tym nalepka dłużej będzie trzymać się na wybranej powierzchni. Podobnie duży wpływ na jakość nalepki oraz na jej cechy użytkowe ma zastosowanie laminatu, który dodatkowo zwiększa ich parametry techniczne.
Nie bez znaczenia jest jednak ciekawy projekt. Naklejka firmowa powinna odpowiadać oczekiwaniom klientów wybranych firm, dlatego ważne jest, aby była zaprojektowana przez osoby z odpowiednią wiedzą na ten temat.
Nowoczesne naklejki dla firm – jak je nakleić?
Naklejki dla firm trzeba oczywiście nakleić na wybraną przez siebie powierzchnię. Pierwszym krokiem jest wyczyszczenie powierzchni za pomocą podstawowych środków myjących. Za ich pomocą można usunąć ziarenka piasku, żwir oraz inne tego typu zanieczyszczenia, które mogą być bardzo widoczne już po naklejeniu nalepki.
W kolejnym etapie należy bezwzględnie odtłuścić powierzchnię. Dzięki temu dana naklejka firmowa zachowa swoje właściwości nawet przez kilka lat. Błędy na tym etapie widać między innymi po odrywaniu się narożników.
Warto zawsze kupować naklejki firmowe z ciekawym hasłem wyłącznie ze znanych i lubianych firm, takich jak nasza drukarnia Naklejkon. Możesz u nas zamówić pojedyncze sztuki, jak i hurtowe ilości, a wszystko to w bardzo korzystnej, atrakcyjnej cenie, szczególnie biorąc pod uwagę efektywność. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu, chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości i odpowiemy na nie telefonicznie lub mailowo.